دلتنگی...M







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دل من 
چی میشد گر دل آشفته ی من 
به شهر چشمای تو عادت نمیکرد 
پرستوی نگاهت ناگهان 
از دل آشفته من هجرت نمیکرد 
چی میشد اولین روزه جدایی 
برام تا قیامت شب نمیشد 
وجود پاک و سرشار از امیدم 
گرفتار سکوت شب نمیشد 
چی میشد میتونستم برات 
غزل هایی بگویم عاشقانه 
و یا در آخرین مصرع شعرم 
بگیرم از وجودت یک نشانه 
چی میشد زیر باران نگاهت 
گل نیلوفری را دیده بودم 
و یا از باغ همسایه شبانه 
گل مریم برایت چیده بودم 
چی میشد زیر سقف نیلی شب 
کنارم عاشقانه مینشستی 
نمیگفتی مسافر هستی امشب 
تو بغض خسته ام را میشکستی



نظرات شما عزیزان:

nazi
ساعت5:13---8 تير 1393
سلام دوست عزیز هم وبت قشنگه هم استایلش
اهنگشم که نگو عاشقشم خیلی از خاطراتمو دوباره برام زنده کردی گرچه زیاد خوب نبود ولی ممنون از یاداوری اون روزا یادش بخیر
خوشحال میشم با تبادل لینک موافق باشی ومنم خبر کنی به منم سر بزن و نظرتو درمورد تبادل بگو
ممنون
خسته نباشی


nazi
ساعت16:36---18 خرداد 1393
سایت خیلی قشنگی داری مبارکت باشه به منم یه سر بزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد زارع در 16:18 | |