دلتنگی...M







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات






یکی بهم گفت:یه روز بهت خیانت میکنه!
 

گفتم:میدونم!!!!!

گفت:این کارش یعنی دوستت نداره!

گفتم:میدونم!!!!!

گفت:اون واسه همیشه تنهات میذاره!

گفتم:میدونم!!!!!

گفت:پس چرا دوستش داری؟چرا باهاش میمونی؟

گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم!!!!!!

 نمی دانم اسمت راxبگذارم یا

yفقط میدانم که سینوس لبانت با کسینوس زاویه چشمانت برابر است

و

مرا در قلب خود مهار کرده ای

برای انتقام از تو جذر خواهم گرفت

واگر جواب را نیافتم

از راه معادله ی دو مجهولی کنار خواهیم امد

وبه روش اتحاد مزدوج ازدواج خواهیم کرد

در غیر این صورت از طریق تجزیه

 

 

خود کشی خواهم کرد

 
 
Wwwjgvn.jpg
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد زارع در 23:1 | |