دلتنگی...M







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





می گویند:

خوش به حالت!

از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی…!

نمی دانند بعضی دردها

کمر خم می کنند، نه ابرو…!



نظرات شما عزیزان:

سحرطباطبایی
ساعت21:28---9 شهريور 1392
ما تصميم داريم امشب شب بزرگي باشد
و در يادهامان بماند
و شما قسمت خاصي از برنامه هاي ما هستيد.
......................................................<b r /> سلام ، بدینوسیله خودم شخصا شما رو به جشن تولدم دعوت می کنم ، کسی هدیه نیاره ، هر کسی که این متن رو می خونه می تونه بیاد ، خواهشا به هر کسی که دوست هستید این دعوت نامه رو بفرستید اصلا خیالی نیست می خواد 4 میلیارد مهمون باشه من از همشون پذیرایی می کنم کم الکی نیست تولد منه
......................................................<b r /> زمان : 10 شهریور ساعت :00:00
مکان : کلبه لحظه ای مکث نما ....

با نگاهت شادم کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد زارع در 15:54 | |