دلتنگی...M







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 پدر و پسر داشتن صحبت میکردن 

پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش میگه پسرم من شیرم یا تو 
پسر میگه : من 
پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو 
پسر میگه : بازم من شیرم 
پدر عصبی مشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره میگه : من شیرم یا تو 
پسر میگه : بابا تو شیری 

پدر میگه : چرا بار اول و دوم گفتی من حالا میگی تو 
پسر گفت : آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود فکر کردم یه کوه پشتمه اما حالا 
به سلامتی هرچی پدره 



نظرات شما عزیزان:

سحر طباطبایی
ساعت0:06---6 دی 1391
سلام گلم

وبلاگ خوبی داری

فقط قالبش رو عوض کنی بهتر می شه

خوشحال میشم به منم سر بزنی و البته اگر دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم

نظر یادت نره

مرسی عزیز


پاسخ:سلام عزیزم مرسی ممنون آدرستو بده میام آره دوست دارم تبادل لینک کنیم چشم خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد زارع در 1:1 | |