دلتنگی...M







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





هر چه می روم  

نمی رسم . . .

گاهی با خود فکر می کنم . . .

نکند من باشم

کلاغ  آخر  قصه ها !



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت20:24---11 خرداد 1393
دلم اس ام اس از نوع نصفه شبی می خواد
همونا که یهو از خواب بیدارت کنه
تا مطمئن شی یکی تو بی خوابیش به یادته
دلم از اون وقتایی میخواد که همه رو میپیچونه به خاطر تو
از اون وقتایی که پشت خطیشو قطع میکنه . . .
سلام خوشحال میشم بازم بهم سربزنید


taraneh
ساعت15:55---11 خرداد 1393
like

مهرساکلهر
ساعت11:36---11 خرداد 1393
وبت خوشگله

sahar
ساعت19:40---10 خرداد 1393
در آرزوی یک نگاه ...!!


تو رهسپار می شوی


به سوی عشق


و من ، کنار پنجره ، در آرزوی یک نگاه


آه می کشم


تو از دیار من چه شادمانه کوچ می کنی


و چشم های بی قرار من


به غربت همیشگی


هنوز خیره مانده اند ...


atefeh
ساعت12:11---9 خرداد 1393
آرام آرام می بوسَمت
آنقدر كه طرح لب هایم ،
روی تمام اندامت جا بماند!
بگذار بدانند آغـوشِ تـــو ،
تنــــها ،
قَلمروی من است....!


atefeh
ساعت12:09---9 خرداد 1393
خلاصه بهاری دیگر
بی حضور طـــــــــــــو از راه می رسد
و آنچه زیبا نیست
زندگی نیست
روزگار است.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد زارع در 1:54 | |