دلتنگی...M







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات







گفتی از یاد تو میرم، نه عزیزم مگه می شه؟!
به جا چشمام قلبم اما پیش توست تا همیشه
فاصله بین من و تو، تا کجـــــا دنباله داره
قسمت این بود که جدا بمونیم از هم، تا همیشه
روز موعود مطمئن باش، که زیاد هم دور نیست
من کنار تو و تو، مال منی تا همیشه

نمی دونم که کجا و با که هستی، نمی خوامم که بدونم
با تو من خونه ای ساختم، توی قلبم تاهمیشه
مگه تو نخواستی قول من و تو بمونه پابرجا
من که موندم ولی از تو خبری پیدا نمیشه
یه روزی یه وقت یه جایی، چشم من میوفته تو چشمای تو
اما این همون خیاله که با من هست تا همیشه
نمی خوام که نا امیدی بشینه تو قلب خستم
چه دیدی خدا رو شاید، بشی مال من  همیشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد زارع در 22:9 | |