دلتنگی...M







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





جالب است 
همه فکرمیکنند من قوی ترین زن دنیا هستم

همه میگویند تو میتوانی

تو باید درک کنی

تو تواناییش را داری

امروز فریاد میزنم 

من خسته ام 

از این همه قدرت خسته ام 

میخواهم نتوانم

میخواهم تمام کوله بارهای این سالهای

سخت را از دوشم پایین بیاورم

در آغوش اویی که دوستش دارم رهاشوم و با

تمام وجودم بر او تکیه کنم 

نفس راحتی بکشم 

بگویم دیگرنمیتوانم 

فقط میتوانم عاشق توباشم               

دیگرازمن هیچ نخواهید‎



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد زارع در 1:56 | |