دلتنگی...M







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خدا از من پرسید: دوست داری با من مصاحبه کنی

پاسخ دادم: اگر شما وقت داشته باشید

خدا لبخندی زد و پاسخ داد: زمان من ابدیت است، چه سؤالاتی در ذهن داری که دوست داری از من بپرسی

من سؤال کردم: چه چیزی درآدمها شما را بیشتر متعجب می کند

خدا جواب داد

-
اینکه از دوران کودکی خود خسته می شوند و عجله دارند که زودتر بزرگ شوند و دوباره آرزوی این را دارند که روزی بچه شوند

 



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت8:06---9 دی 1391
از بس از این بنده هاش میشکنیم ارزوی میکنیم کاش بچه بودیم

کاش همیشه در کودکی می ماندیم ک تنها غممان شکستن نوک مدادمان بود...کاش....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد زارع در 12:56 | |