دلتنگی...M







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات






 فراموش کردنت کار آسانی است ! کافی است دراز بکشم ، چشمهایم را ببندم و نفس نکشم




نظرات شما عزیزان:

سحر طباطبایی
ساعت22:11---4 بهمن 1391
بی تو دنیایم خالیست ........ مانده ام سخت حیران
مگر تو چند نفر بودی ؟؟؟


لیلا
ساعت2:07---29 دی 1391
جالب بودن، همه پستاتو خوندم.
همه جالب بودن برام


سحر طباطبایی
ساعت22:54---27 دی 1391
تو به من خندیدی
و نمی دانستی من با چه دلهره ای
از باغچه همسایه سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
غضب آلود به من کرد نگاه
و تو رفتی و سالهاست در گوش من
آرام آرام خش خش گام تو
تکرار کنان می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق این پندارم که چرا خانه کوچک ما سیب نداشت ...


سحر طباطبایی
ساعت22:53---27 دی 1391
تو به من خندیدی
و نمی دانستی من با چه دلهره ای
از باغچه همسایه سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
غضب آلود به من کرد نگاه
و تو رفتی و سالهاست در گوش من
آرام آرام خش خش گام تو
تکرار کنان می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق این پندارم که چرا خانه کوچک ما سیب نداشت ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد زارع در 13:17 | |